Proč web neprodává?
- Máte nízké konverze?
- Lidé přicházejí na váš web a odcházejí bez interakce?
- Ztrácíte zákazníky v půlce objednávky?
Nechte si web/e-shop zkontrolovat.
Co získáte
Vstupní analýzu uživatelského rozhraní. Využívání dobrých praktik z pohledu UX/UI designu. Ideální pro zjištění aktuálního stavu vaší online prezence. Během analýzy váš web vždy testujeme ze 3 pohledů. Uživatelský zážitek, technický stav a data. Využíváme k tomu metody jako je heuristická analýza, analýza dat z GA4, Hotjar, uživatelské testování, A/B testování, hloubkobé rozhovory, nebo třeba analýzu přístupnoti podle WCAG.
Analýza současného stavu vašeho webu/e-shopu z pohledu UX/UI
Vymezení úzkých míst
Nápady a doporučení ke zlepšení
Materiály a studie k přečtení
Osobní konzultace
Jak to probíhá
- Úvodní bezplatná konzultace:
Začneme setkáním, kde se dozvíme více o vašich cílech, potřebách uživatelů, očekáváních od webu a problémech, se kterými se aktuálně potýkáte a také výsledku, který od nás očekáváte.
- Interní workshop SPLX:
Zapojíme se všichni. Víc očí víc vidí. Společnš se podíváme se na web z hlediska použitelnosti, technického stavu a dat. Projdeme všechny dostupné zdroje, web otestujeme interně, nebo s uživateli (podle varianty auditu). Všechny poznatky sepíšeme do dokumentu s hezkou grafikou.
- Schůzka/workshop s klientem:
Představíme vám výsledek analýzy a probereme možnosti, jak byste mohli se svým projektem pokračovat. Navrhneme možnosti spolupráce a doporučíme další kroky. Výstup auditu je postaven tak, aby na něj mohl navázat i jiný dodavatel. Nemusíte se obávat vendor lock-inu.
- Sumarizace a follow-up do emailu:
Vše, společně se zápisem ze schůzky nebo workshopu zašleme do emailu. Budete mít k dispozici vše, včetně přepisu rozhovorů, našich interních poznámek a podkladů k přečtení. V případě zájmu o spolupráci zašleme i nabídku. Po této schůzce se můžeme rovnou pustit do práce.
varianty
Pro malé firmy
Perfektní start pro ty, kteří identifikovali businessové problémy a chtějí je začít řešit.
- Pochopení klienta a jeho potřeb.
- Vlastní UX Checklist se 170 klíčovými prvky
- Detailní report s doporučením a akčním plánem
- Analýza chování uživatelů a průchodu webem
- Návrh úprav ve formě wireframů a prototypů
- Hloubkové uživatelské testování a CI analýza
Pro střední firmy
Hlubší pohled na to, co se u vás na webu děje. Pochopíte, co přesně se honí zákazníkovi v hlavě.
- Pochopení klienta a jeho potřeb.
- Vlastní UX Checklist se 170 klíčovými prvky
- Detailní report s doporučením a akčním plánem
- Analýza chování uživatelů a průchodu webem
- Návrh úprav ve formě wireframů a prototypů
- Hloubkové uživatelské testování a CI analýza
Pro korporáty
Pro nejnáročnější klienty, kteří chtějí ladit i sebemenší detaily a být absolutní jednička.
- Pochopení klienta a jeho potřeb.
- Vlastní UX Checklist se 170 klíčovými prvky
- Detailní report s doporučením a akčním plánem
- Analýza chování uživatelů a průchodu webem
- Návrh úprav ve formě wireframů a prototypů
- Hloubkové uživatelské testování a CI analýza
Zvládneme to
Fronde s.r.o., IČ: 11851945